Cikkmarketing - Tippek, amelyekről tudnia kell

- Írni vagy nem írni? -Nem ez a kérdés. Ha szívében író, akkor írni fog. A kérdések: "Mi?" és "Kinek?" Ha csak önmagát írja, valószínűleg elutasító leveleket fog kapni. Másfajta megközelítésre van szüksége, olyanra, amely egy adott közönséget céloz meg.

Győződjön meg arról, hogy webhelye felhasználóbarát. Ha az emberek nem tudják kitalálni, hogy mit kell tenniük, vagy meg tudják találni a keresett információt, akkor sokan feladják és csalódottan távoznak. Ez nemcsak kliensként veszíti el őket, de kevésbé valószínű, hogy egy barátjához utalja.

Nagy hangsúlyt fektessen a cikkek minőségére. Ha túl sokat ír, és úgy érzi, hogy a minősége a mennyiség miatt szenved, lassítson. Nincs szégyen, ha valóban időt szán egy minőségi cikk megírására, még akkor is, ha ez azt jelenti, hogy nem annyit küld be, mint korábban.

Nagyszerű tipp, ha sok tartalmat írsz, az az, hogy először írd le az egészet, és menj el, ahelyett, hogy közben írnál és szerkesztenél. Írja meg tartalmát, hagyja egy-két napig lógni anélkül, hogy megnézné, majd friss szemmel térjen vissza gondosan szerkeszteni. Így valószínűleg nem fog hiányozni a nyilvánvaló hibák.

Ne feledje, hogy cikkének írás közben cselekvésorientáltnak kell lennie. Még akkor is, ha egy történet elbeszélésén dolgozik, vagy dicséri a termék hatékonyságát, az ötlet végső soron az, hogy világos iránymutatást nyújtson az embereknek arra, hogy felkeressék az Ön által választott webhelyet vagy helyet. Hívja cselekvésre az embereket, ha azt szeretné, hogy cselekedjenek.

Ha cikkeket használ kapcsolt termékeinek népszerűsítésére, győződjön meg arról, hogy mindig megnöveli a cikkek hosszát. Érdemes leszögeznie néhányat, amely csak körülbelül 200 szó, és további részletekbe bocsátkozhat más 500 szóból álló cikkekben. Az ötlet itt az, hogy módosítsa a kulcsszavak mennyiségét és a hirdetési intenzitást.

Hiányzik az ihlet cikkeidhez? Próbáljon meg híreket keresni érdekes történetekről, amelyek kapcsolódnak a marketing fülkéhez. A legtöbb webhelyen beállíthat egy e-mailes riasztást, amely értesíti a réseddel kapcsolatos új történetekről. Ez segít abban, hogy az írás minél aktuálisabb és érdekesebb legyen a hallgatóság számára.

Használjon takarékosan kulcsszavakat a címsorban, ne veszítse el figyelmét! A cikkmarketing magában foglalja a címsor tartalmának és a kulcsszavaknak az egyensúlyát. A címsoroknak arra kell kényszeríteniük az olvasókat, hogy folytassák az olvasást. Győződjön meg róla, hogy a címsor felkelti a közönség figyelmét, így tovább fognak olvasni.

A cikk hatékony eszköz lesz a webhely forgalmának növelésére, az interneten keresztüli összekapcsolásra és visszalinkelésre, valamint a közösségi oldalakon való megjelenésre. Mielőtt mégis megtenné, kérjen valakit, akiben megbízik, hogy lektorálja az Ön számára. Gyakran nagyon belemerül a saját munkájába, és annak ellenére, hogy szerkesztette a művet, és újraszerkesztette a munkát, valami egyszerűről lemaradhat.

Soha ne próbálja értékesíteni szakértelmét a cikkeiben. Mindenképpen arra összpontosítson, hogy hasznos cikkeket adjon olvasóinak. Ez a legnagyobb módja annak, hogy tudassa olvasóival, hogy teljes képessége van.

Most, hogy összeválogatta azokat a kiadványokat, amelyekhez cikkeket fog írni, készen áll az újrakezdésre. Van egy képed arról az olvasóról, akinek írsz. Előfordulhat, hogy továbbra is kap elutasító leveleket, de fogadnia kell néhány elfogadást is.