Cikk marketing technikák, hogy valami fogalmat kapjon a forgalomról

 

Nézzen át különböző magazinokat, amikor először kezd bele a cikkmarketingbe. Ezeknek az anyagoknak az elolvasása minden cikkmarketinggel kapcsolatos kérdésére választ fog adni.

 

Hozzon létre egy offsite könyvtárat. Saját személyes könyvtár létrehozása a cikkeiből egy másik módszert hoz létre, hogy az emberek könnyen keresni és megtalálni tudják önt. Ez alapvetően egy egyablakos listát ad nekik mindenről, amit írt, és minden olyan helyről, ahol a cikkei megtalálhatók. Ez különösen hasznos egy portfólió létrehozásakor.

 

Jó módja a láthatósága növelésének és a cikkei forgalmazásának, ha más blogokon ír vendégposztokat. Keresse meg azokat a bloggereket, akik olyan témáról írnak, amely releváns a cikkeihez, és kérje meg, hogy írhatna-e vendégposztot. Ügyeljen arra, hogy a bejegyzés végén adjon egy linket a weboldalára.

 

Vegyen részt annyi fórumon, amennyire ideje van. Ha úgy gondolja, hogy nincs rá ideje, szakítson rá időt. Rengeteg inputot fog kapni arról, hogy mi érdekli az embereket, és ez segíteni fog abban, hogy megtalálja azokat az információkat, amelyeket be kell építenie a marketingcikkeibe.

 

A jobb cikkmarketing érdekében mindig kezelje értékesnek az olvasók idejét, amikor leül a cikkek megírásához. Az online olvasók értékelik a rövid cikkeket. A közvetleneket is értékelik. Soha ne pazarolja az olvasók idejét a cikk szószámának felduzzasztása érdekében. Ha nem tudja megindokolni, hogy a cikke egy bizonyos része azonnal érdekes az olvasó számára, akkor azt ki kell hagynia.

 

A cikkmarketingben a "cselekvésre való felhívás" létfontosságú. Minden egyes cikkbe, amit létrehoz, bele kell foglalnia a cselekvésre való felhívást. A kifejezés grandiózus, de az ötlet egyszerű: A cikkének szüksége van egy horogra, amely az olvasót valamilyen módon részvételre ösztönzi. A klasszikus példa az, ha arra buzdítja olvasóit, hogy regisztráljanak egy weboldalon, de még az is cselekvésre való felhívásnak számít, ha egy másik cikkre mutat rájuk, és arra kéri őket, hogy olvassák el azt.

 

A cikke címe a marketingben talán a legfontosabb része az egész szövegnek. Ez nem jelenti azt, hogy ne kellene ugyanúgy a szövegtestre is koncentrálnia, de a címe lesz az első dolog, amit az emberek elolvasnak. Ha a cím nem elég fülbemászó ahhoz, hogy magával ragadja őket, az emberek eleve nem fogják elolvasni a cikket.

 

Győződjön meg róla, hogy valóban feltárja a cikk témáját, ahelyett, hogy csak a promóció eszközeként használná. Az olvasók egy szempillantás alatt kiszúrják a valódi tartalomnak álcázott, öncélú marketingcikket, és a kiadók is. Tartsa a tartalmat informatívnak, a marketinget pedig a minimumon.

 

Fontos, hogy minden, amit ír, illeszkedjen a magazin általános témájához. Mindenekelőtt be kell tartania a magazin követelményeit. A kreativitást meg kell őrizni, miközben az olvasók igényeinek is meg kell felelni. Minél inkább megfelel a magazin sajátos érdeklődési körének, annál valószínűbb, hogy a szerkesztő elfogadja. Nagyon kielégítő lesz, ha a cikkeit nyomtatásban látja.