Zseniális tippek, amelyek segítenek abban, hogy jók legyenek az e-mail marketing terén

Vállalkozása marketingje elszántságot, inspirációt és tudást igényel. A hatékony e-mailes marketing kampány létrehozásának első lépése az információk összegyűjtése lesz, és ez a cikk remek kiindulópont.

Olvassa el azokat a legjobb tippeket és trükköket, amelyeket az ipar vezetői jelenleg hatékonyan alkalmaznak saját kampányaikban, amelyek nagy sikerhez vezetnek.

Biztosítson kiutat az előfizetőknek. Helyezzen el egy „leiratkozás” linket az e-mailjeibe vagy a webhelyére, hogy lehetővé tegye számukra, hogy töröljék magukat a listáról. Azt is fel kell állítania, hogy a listája felszámolja önmagát az előfizetők eltávolításával, miután egy bizonyos számú üzenet nem adott választ vagy intézkedést a címzetttől. Ez megakadályozza, hogy e-mailjei idegesítővé váljanak az érdeklődő feliratkozók számára, és megőrzi a képét.

Annak ellenére, hogy nyilvánvalónak kell lennie, elég fontos, hogy újra és újra kijelentse: Soha ne küldjön kéretlen e-maileket. Mindenkinek kifejezett engedélyével kell rendelkeznie, akinek marketing e-mailt küld. Ez többről szól, mint megpróbálni nem felidegesíteni őket; az e-mail spamnek tekintő címzett problémákat okozhat a szolgáltatóval.

Minden olvasót úgy kezelj, mint egy kapcsolatot. Az első e-mailben kérjen engedélyt további elküldésre. A második e-mailben mondja el nekik, milyen kedvezményekre, termékekre és szolgáltatásokra számíthatnak a jövőbeni e-mailekben. A harmadik e-mailben és utána kövesse végig azt a tartalmat, amelyet megígért nekik.

Az e-mailes marketing kampánynak tervezési és tesztelési fázisra van szüksége, csakúgy, mint bármi máshoz. Tervezzen időbeosztást annak biztosításával, hogy üzenetei felülmúlják a spam elleni küzdelem összes technikáját, a tartalomszűrőktől a képblokkolásig és a java-script elnyomásáig. Millió üzenetet küldhet vakon, és soha nem tudhatja, hogy látják-e őket.

Ha képeket használ az e-mailes hírlevelekben, tegyen szöveget a képek jobb oldalán. A kutatások azt mutatják, hogy az ügyfelek sokkal nagyobb valószínűséggel kattintanak egy linkre vagy gombra, amely a kép bal oldalán található, mint az oldalon bárhol másutt.

Tudja meg, kik a versenytársai, és iratkozzon fel e-mailjeikre. Láthatja, milyen tartalmat küldenek előfizetőiknek, és kitalálja, milyen szempontokat használjon, és melyektől tartsa távol magát. Ügyeljen arra, hogy ne lopja el a tartalmukat, mert ez plágiumot jelenthet.

Győződjön meg róla, hogy tiszta listán dolgozik. Ez megtartja a megcélzott ügyfelekre fordított időt. A rossz ügyfelek megcélzása nem segít, és a tiszta lista sokkal gyorsabban eljut a megfelelő ügyfelek többségéhez. Tisztítsa meg listáját, és jusson el a megfelelő ügyfelekhez!

Mindig győződjön meg arról, hogy az ügyfelek világos és tömör módon bármikor leiratkozhatnak az e-mailekről. Azért regisztráltak Önnel, mert több információt akartak, és ha bármikor le akarják szüntetni az információk kézhezvételét, akkor képesnek kell lenniük a leiratkozásra. Csak igazságos.

A regisztrációs regisztrációban legyen egy mező, ahol az előfizetők legalább utónevüket elhagyhatják, ha nem az első és az utolsó. Ez lehetővé teszi, hogy minden alkalommal, amikor e-mailt küld nekik, személyes módon köszöntsenek nekik, és ezáltal könnyebben érezzék magukat, amint elkezdenek olvasni. A nekik küldött e-mailek kiemelkednek, mert a címzettek nem érzik magukat annyira névtelennek.

Most, hogy tudja, mit csinálnak a szakértők e-mailes marketing kampányok létrehozása érdekében, amelyek segítik őket céljaik elérésében, készen áll arra, hogy online projektjeiben részt vegyen online jelenlétében. Függetlenül attól, hogy növelni szeretné a közösségi média fiókodat vagy a kirakatodat, minden álom elérhető lesz most, amikor tudod, mit csinálsz!